Protože Aalsmeerderbaan nebývá v provozu celedenně, ale je většinou používán jako záložní druhá dráha ve špičkách dne, přesunul jsem se ke Kaagbaanu. Po cestě jsem zhruba z tohoto místa
vyfotil několik startujících strojů, ale je to pořád velká vzdálenost a fotky jsou foceny na 300mm (s crop faktorem foťáku Nikon D40 to v přepočtu je 450 mm na kinofilmu a ještě jsou z fotek udělány výřezy...)
www.airplane-pictures.net/image56123.html
Pokračoval jsem ale blíž, nechtěl jsem ale fotit na tradičním místě u Kaagbaanu na louce
ale o kousek blíž do osy a víc k dráze
Odtud jsou pořízeny ostatní snímky - jediný problém je vzdálenost, ve které se letadla odlepují a tetelení vzduchu nad dráhou. Když už jsou pak ve vzduchu, tak už je to lepší.
www.planes.cz/cs/photo/1100342/b747-406m-ph-bff-klm-klm-kl-amsterdam-ams-eham/
Toto je výhled z tohoto místa:
pokud by snímek pokračoval více doprava, tak tam se nachází místo, odkud se fotí ve větší míře a je hojně navštěvováno.
A takto vypadá výhled za zatáčkou směrem ke cargo terminálu Romeo:
a směrem k prahu dráhy 24 a Schipholu
Při pěší pochůzce se "za rohem" na cyklostezce
směrem na opačnou stranu dráhy dá fotit spíš při příletech na RWY 06, kdy jsou letadla nad hlavou než při odletech, kdy vzdálenost k dráze a horký vzduch fotkám hodně škodí.
Více dalších fotek:
dawe-photo.rajce.idnes.cz/Kaagbaan_-_z_vychodni_strany_27.7.2009/
Náhledy fotografií ze složky 27.7.2009 Kaagbaan od východu